Într-o lume în care majoritatea căutărilor și achizițiilor online se realizează de pe dispozitive mobile, optimizarea site-ului pentru mobil nu mai este o opțiune – este o cerință esențială pentru succesul oricărei afaceri online. Un site bine optimizat pentru dispozitivele mobile crește șansele de a atrage și a păstra clienți, oferind o experiență fluidă și […]
Într-o lume unde atenția consumatorilor este mereu împărțită între multiple surse de informație, brandurile trebuie să găsească noi modalități de a capta interesul publicului și de a-l motiva să acționeze. Aici intervine FOMO – Fear of Missing Out sau, în română, teama de a rata o oportunitate. Este o strategie de marketing extrem de puternică, […]
Mai jos ai doar câțiva termeni din digital marketing, care poate te vor ajuta să înțelegi mai bine această lume 🙂 A/B testing O metodă de comparare a două versiuni diferite de reclame, pentru a determina care dintre ele este mai eficientă. Bounce Rate (Rata de respingere) Procentul de vizitatori pe un site web care […]
Pâlnia de vânzări (sales funnel) este de fapt o reprezentare vizuală a parcursului unui client – de la descoperire, la interes la decizie. Cu cât vei înțelege mai mult această pâlnie, cu atât îți vei putea ajuta mai mult clienții, iar vânzările vor crește implicit și ele. Cum funcționează pâlnia de vânzări? Potențialii clienți încep […]
Dacă rulezi campanii în Meta, știi cât de dificil poate fi câteodată să îți determini reclamele să îți aducă conversii. Știm cu toții că Meta vine la pachet cu anumite probleme, dar poate încă nu e cazul să dăm vina exclusiv pe platformă. Sunt anumiți pași ce trebuie urmați de noi cei care creăm campaniile, […]
Tu folosești Google Ads? Se estimează că 63% din oameni au dat click măcar o dată pe o reclamă pe Google. Prin urmare, pentru multe afaceri, reclamele plătite pot fi una dintre cele mai eficiente metode de a genera vânzări. Asta dacă le faci cum trebuie, bineînțeles 🙂 Hai să vedem ce să NU faci, […]
CTA-ul este printre cele mai importante elemente dintr-o campanie de promovare. CTA, zis și call-to-action (apel la acțiune) reprezintă de fapt un îndemn specific direcționat spre publicul tău, ce are rolul de a-l încuraja să acționeze într-o anumită direcție. Este un cuvânt sau o frază menită să îți îndrume audiența spre ceea ce tu îți […]
Noi credem că pagina de destinație este oglinda website-ului și a afacerii tale. Vizitatorilor le va lua câteva secunde să ia hotărârea de a continua să îți exploreze site-ul sau de a-l părăsi, totul în funcție de prima impresie pe care și-o fac în momentul în care ajung pe landing page. La pachet cu o […]
Ce este scorul de calitate? Scorul de calitate este un instrument de diagnosticare ce indică calitatea și relevanța anunțurilor tale în comparație cu a altor advertiseri. Scorul de calitate se calculează pe baza performanței combinate a trei componente: Scorul de calitate se măsoară pe o scară de la 1 la 10 și este mai degrabă […]
De multe ori, încrederea clienților în business-ul tău este greu de obținut, indiferent de încercările noastre de a-l promova în mediul online. Conform mai multor sondaje, oamenii își bazează decizia de a cumpăra, în cea mai mare parte pe recomandările prietenilor și a familiei. Totuși, vremurile s-au schimbat și recenziile online au înlocuit părerile apropiaților. […]
- 1
- 2