Contact Us:

670 Lafayette Ave, Brooklyn,
NY 11216

+1 800 966 4564
+1 800 9667 4558

Mai jos ai doar câțiva termeni din digital marketing, care poate te vor ajuta să înțelegi mai bine această lume 🙂

A/B testing

O metodă de comparare a două versiuni diferite de reclame, pentru a determina care dintre ele este mai eficientă.

Bounce Rate (Rata de respingere)

Procentul de vizitatori pe un site web care părăsesc site-ul imediat, fără a da click sau a interacționa cu o porțiune a paginii. De exemplu, dacă 100 de persoane vizitează un site web și 50 dintre aceștia pleacă imediat, site-ul web are o rată de respingere de 50%.

Buyer Persona (Profilul clientului)

Este o descriere detaliată a unei persoane reprezentative pentru publicul tău țintă, care are caracteristicile clientului ideal.

CTA (Call to action)

Partea din mesajul de marketing care încearcă să convingă o persoană să efectueze o acțiune dorită.

Conversion rate (rata de conversie)

Rata la care vizitatorii unui site completează obiectivul predefinit. Se calculează prin împărțirea numărului de realizări ale obiectivelor la numărul total de vizitatori.

CPA (cost pe achiziție)

Indice de performanță în platforme de publicitate online care măsoară câți bani sunt cheltuiți pentru a dobândi un nou lead sau client. Se poate calcula prin împărțirea cheltuielilor totale la numărul de conversii, pentru o anumită perioadă de timp. 

CPC (cost pe clic)

Sumă de bani cheltuită pentru un click pe un anunț într-o campanie Pay-Per-Click.

CPM

Reprezintă „costul pe o mie” (M este cifra romană pentru 1000). Aceasta este suma plătită pentru 1000 de afișări ale anunțului.

CTR (Click Through Rate)

Rata de click pe un anunț/reclamă. Se calculează prin împărțirea numărului total de afișări a reclamei, la numărul de click-uri.

Impression Share

Procentajul de afișare pe care anunțurile îl primesc în comparație cu numărul total de afișări pe care anunțurile le-ar putea obține.

Ponderea afișărilor = afișări / afișări totale eligibile

Keyword

Un cuvânt sau o expresie care indică tema principală într-o căutare.

Landing Page

Pagina pe care un utilizator ajunge după ce a făcut click pe un link.

Lead

Potențial client care a contactat o afacere cu intenția de a beneficia de serviciile sau produsele acesteia. O astfel de comunicare se realizează de obicei prin apel telefonic, e-mail sau prin completarea unui formular online.

ROAS (Return On Advertising Spend)

Un indicator care măsoară profitabiliatea unei campanii de marketing. 

ROAS = Venituri / Costuri marketing

 

Tu știai vreunul?

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *