Contact Us:

670 Lafayette Ave, Brooklyn,
NY 11216

+1 800 966 4564
+1 800 9667 4558

Dacă rulezi campanii în Meta, știi cât de dificil poate fi câteodată să îți determini reclamele să îți aducă conversii. 

Știm cu toții că Meta vine la pachet cu anumite probleme, dar poate încă nu e cazul să dăm vina exclusiv pe platformă. Sunt anumiți pași ce trebuie urmați de noi cei care creăm campaniile, pentru a ne asigura că reclamele noastre vor aduce conversii.

Hai să bifăm toate aceste etape 🙂

Setează corect pixelul și evenimentul de conversie

Dacă nu faci acest lucru corect, practic nu ai nicio șansă. Evenimentele sunt de fapt modul în care conversiile importante sunt definite. Asta face atribuirea (meritul ad-ului în aducerea de conversii) posibilă. Algoritmul, la rândul lui, se va adapta în funcție de aceste conversii atribuite, pentru a ajusta livrarea reclamelor.

Minimul necesar este instalarea pixelului pe site. Atribuirea poate fi totuși incompletă dacă nu ai și API-ul Conversii setat, deci încearcă să te ocupi și de asta.

Fii atent ca evenimentulul de conversie să fie și el setat. În majoritatea cazurilor, te poți folosi de evenimentele standard, precum Lead, Purchase, Add To Cart.

După ce toate acestea sunt în ordine, asigură-te că optimizezi pentru evenimentul final pe care ți-l dorești. Câteodată poți fi tentat să te ”joci” cu aceste setări, din cauza faptului că reclamele tale nu ies din faza de învățare, dacă sunt optimizate pentru scopul tău final (de ex. Achiziția) și vei încerca să optimizezi pentru un eveniment, care se află mai sus în funnel-ul de vânzări, pentru a aduce mai mult volum. 

Nu este neapărat un lucru rău de încercat, dar e întotdeauna un risc să optimizezi pentru un eveniment, care nu este de fapt scopul final al campaniei tale. 

 

Alegerea obiectivului de performanță

Alegerea obiectivului de performanță este, probabil, cel mai important pas în crearea unei campanii. Practic, definește ceea ce tu vrei să obții și are și un impact asupra cui vede reclamele tale. Algoritmul își va actualiza modul în care livrează, în efortul de a te susține în atingerea acelui obiectiv.

Cel mai simplu mod de a primi conversii..este de a-ți alege un obiectiv de performanță care ți le va aduce 🙂 Dacă tu vei seta obiectivul campaniei pentru click-uri, vizualizări, interacțiuni, sau orice altă acțiune din partea de sus a funnel-ului, să nu fii surprins dacă nu vei avea nicio conversie. 

De ce? Pentru că în aceste cazuri, algoritmului Meta nu îi pasă de conversiile tale. Singurul lui scop este ca tu să primești click-urile sau oricare dintre celelalte evenimente pe care ți le-ai ales ca și obiectiv. 

Dacă îți dorești conversii, fii atent ca obiectivul de performanță să fie în concordanță. 

 

Copy și grafică bune

Am putea rezuma așa: o reclamă proastă = 0 conversii. Dar problema este puțin mai delicată de atât.

Trebuie să înțelegem că ne adresăm unor oameni, nu unor roboți. Nu ne putem aștepta ca aceștia să facă ceea ce ne dorim noi, doar pentru că le-o cerem. Avem și noi un rol de jucat.

Probabil că o grafică bună și un copy bine ales sunt acum mai importante ca oricând. Practic, reclama în sine va determina targetarea, mai mult decât setările tale. Tu îți atragi audiența ideală.

De aceea, ai nevoie de un text care să inspire oamenii să ia inițiativă în direcția pe care tu ți-o dorești. Un potențial client ar trebui să îți vadă ad-ul și să știe exact ce are de făcut și de ce.

Scoate în evidență valoarea produsul sau serviciului pe care îl vinzi. De ce este special? Ce probleme ale potențialului client poate rezolva?

Nu în ultimul rând, textul trebuie să fie întotdeauna corect din punct de vedere gramatical și ortografic. Nimic nu îndepărtează mai tare clienții decât un text plin de greșeli.

Calitatea graficii joacă și ea un rol important.

 

Ofertă atrăgătoare

Acest aspect se leagă de partea de copy și grafică, dar există o mică diferență. 

Este foarte probabil să faci totul ca la carte când vine vorba de reclame, dar oferta ta pur și simplu nu este destul de atractivă. Un copy bun nu poate salva o ofertă proastă.

Gândește-te bine. Oare prețul este prea mare? Discount-ul nu este suficient? Unde anume ai greșit în a-ți face oferta irezistibilă? 

Fă-ți bine calculele, din nou și din nou și vino cu o ofertă pe care nici tu nu ai putea să o refuzi.

 

O pagina de destinație calitativă

Clienții trebuie să aibă un parcurs fără cusur, de la primul click. Asigură-te că landing page-ul tău nu le cauzează probleme.

Câteva aspecte de luat în calcul:

  • Viteza de încărcare: de câte ori nu ai abandonat o pagina care se încărca greoi? Nu testa răbdarea clienților. Asigură-te că ai o bună viteză de încărcare a paginilor.
  • Design-ul paginii: Calitatea reclamelor trebuie să se regăsească și în calitatea paginii de destinație. Acordă atenție design-ului site-ului și fii atent la toate detaliile: grafica de calitate, texte corecte și coerente, culori bine alese, design intuitiv. Ah, și fără prea multe pop up-uri.
  • Modalitate de plată accesibilă: Oferă-le clienților un parcurs ușor și intuitiv, mai ales în momentul plății. Dacă procesul este prea complicat, cel mai probabil vor abandona coșul de cumpărături.

Buget suficient

Ca să câștigi, trebuie să și cheltui. Cel puțin când vine vorba de reclamele online. Un volum mai mare va ajuta algoritmul să optimizeze și să facă ajustări, ca să îți aducă cele mai bune rezultate. 

În cazul în care nu vei avea suficiente conversii, campania ta nu va putea ieși din faza de învățare, iar performanța nu va fi cea dorită. 

Analizează-ți bugetul și optimizează-ți campaniile și ad set-urile pentru a te asigura că toate vor aduce rezultate.

 

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *